سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دشمن با هدف نفوذ در نخبگان و فرهیختگان به فکر تضعیف نظام است


به گزارش ایرنا سردار غلامعلی ابوحمزه روز پنجشنبه در همایش بزرگ شکوه ایستادگی در اسدآباد افزود: دشمن با فتنه نفوذ آرمانها، ارزشها و اصول و زیرساخت و زیربنای افکار جامعه اسلامی را نشانه رفته است و در ابن برهه از زمان بسیج باید برای آگاهی و بصیرت مردم بکوشد.
وی با بیان اینکه توجه به مسئله نفوذ دشمن از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب است و تکرار هشتاد مرتبه این موضوع در سخنرانی های مختلف ایشان نشان از اهمیت این مسئله کلیدی و اساسی است .
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با تشریح سه فتنه جنگ تحمیلی، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 که در کشور به وجود آمد گفت: چهارمین فتنه جدید با نام نفوذ در مسئولان با شکل تصمیم سازی و تصمیم گیری، ایجاد یأس، ناامیدی و اختلاف در بین مردم و نفوذ در نخبگان به شکل وصل کردن آنها به افکار ضد انقلابی در حال اجراست.
سردار ابوحمزه با اشاره به گستردگی دامنه نفوذ دشمن اظهار کرد: دشمن در تمام تار و پود جامعه اسلامی و عرصه های فردی و خانوادگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی زمینه بروز و ظهور دارد و دست کشیدن از رفتارهای انقلابی و ارزش ها، عدم خودباوری و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و وابستگی به جای استقلال دستاورد این نفوذ خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان 140 سال در قالب برنامه های گوناگون با آزمون و خطاهای بسیار تجربه کسب کرده و به این نتیجه رسیده است که چگونه و از چه راه هایی به درون کشورها رخنه کند.
سردار ابوحمزه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی و تحقق آن را از مطالبات جدی مقام معظم رهبری دانست که بسیج باید به آن توجه ویژه داشته باشد.
فرمانده سپاه انصارالحسین تصریح کرد : بسیج باید بر اساس سیاست های 24 گانه ای که رهبر معظم انقلاب برای تحقق این امر تدوین کرده اند برنامه ریزی کند که در این راستا بسیج سازندگی استان تاکنون گامهای خوبی برداشته است.
در این همایش سه هزار بسیجی دیار سیدجمال الدین اسدآبادی حضور داشتند.
شهرستان اسدآباد با 107 هزار جمعیت در 45 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7527/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تضعیف حماس...هدف رژیم صهیونیستی****