سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این انقلاب به‌ امام زمان(عج) تحویل داده خواهد شد و این قطعی است


به‌گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، «شورای مشورتی و راهبردی ستاد انتخابات آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران» به‌طور رسمی آغاز به‌ کار کرد.

اولین جلسه این شورا با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و چهره‌های دانشگاهی و حوزوی از جمله حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر روح‌الامینی، دکتر ریاضی، دکتر یادگاری، محمدعلی امانی، مهندس رضازاده، مهندس اردبیلی، سید جلیل مرشدی، صادق ذوالقدرنیا، کرامت‌الله دهقان، حجت‌الله طلایی و حجج اسلام محسنی، طوبایی و رضایی برگزار شد.

افراد حاضر در این نشست با تشریح ابعاد شخصیتی علمی، سیاسی و اجتماعی و همچنین سوابق انقلابی آیت‌الله حائری شیرازی و با توجه به حضور فعال وی قبل از انقلاب اسلامی در حمایت و همراهی با حضرت امام خمینی(ره) و بیست و هفت سال نمایندگی آن حضرت و رهبر معظم انقلاب و حضورشان در عرصه دفاع از ولایت فقیه و ولی فقیه زمان و خدمات بیش از نیم قرن در جامعه از جمله نظریه‌پردازی در امور مختلف به‌ویژه در حوزه انسان شناسی، علوم انسانی اسلامی و اقتصاد و بانکداری اسلامی و تعلیم و تربیت، بر ضرورت حضور فعال ایشان در عرصه انتخابات خبرگان تأکید کردند.

در پایان این جلسه آیت‌الله حائری شیرازی طی سخنانی با بیان اینکه سمت و سوی انقلاب مشخص است اما اینکه در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد هیچ قابل پیش‌بینی نیست، اظهار داشت: آنچه برای ما روشن است این است که این انقلاب به دست امام زمان(عج) تحویل داده خواهد شد و این قطعی است و ما آرزو داریم که این رهبری، انقلاب را به دست امام زمان علیه‌السلام بدهند.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی وظیفه دارد به عرصه بیاید و وظیفه خودش را انجام دهد، خاطرنشان کرد: هرچه اتفاق بیفتد، نتیجه‌اش این نیست که آمریکا به جایی برسد و هیچ‌وقت چنین خیالی نکنید؛ آمریکا هیچ چیز به دست نخواهد آورد.

این استاد اخلاق و عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز کرد: احساس می‌کنم با آمدنم می‌توانم در حوزه علوم انسانی و بانکداری اسلامی بدون ربا بهتر انجام وظیفه نمایم و لذا به‌فضل الهی وارد عرصه شدم.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
مناجات رهبر انقلاب با امام زمان (عج)