سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار تصاویری زنده و منتسب به موبایل Xplay 5 از کمپانی Vivo


انتشار تصاویری زنده و منتسب به موبایل Xplay 5 از کمپانی Vivo

تنها 24 ساعت تا رونمائی از موبایل Vivo Xplay 5 باقی مانده اما بازار شایعات در مورد این محصول همچنان داغ است و امروز تصاویری زنده و منتسب به این تلفن هوشمند به بیرون درز پیدا کرده.

تا به حال حرف و حدیث های متعددی در این رابطه وجود داشته و با استناد به آنها می توان گفت اسمارت فون مورد بحث، 6 گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 820 و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2650 پیکسلی خواهد داشت.

شاید برای بسیاری از مردم، برند Vivo چندان شناخته شده نباشد اما بدون شک چینی ها به خوبی آن را می شناسند زیرا محصولات با کیفیت این کمپانی در سرزمین اژدهای سرخ طرفداران بسیاری دارد. موبایل جدید آن نیز به واسطه داشتن 6 گیگابایت رم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و همه منتظر هستند تا از باقی مشخصات این دستگاه به صورت رسمی آگاهی کسب نمایند.

6 گیگابایت رقم فوق العاده ای محسوب می گردد اما نمی توان گفت اسمارت فون آتی Vivo چطور قرار است از تمام این رم بهره بگیرد. شاید این کمپانی به شیوه ای دست یافته که به موجب آن می تواند بخشی از این حافظه را به واحد گرافیکی دستگاه اختصاص دهد. حالا باید تا فردا و معرفی رسمی این دیوایس منتظر ماند تا حقایق مشخص شوند.

در ادامه می توانید تصاویر لو رفته از این تلفن هوشمند را مشاهده نمائید.

Live-shots-of-the-Vivo-Xplay-5-leak (1)-w600

Live-shots-of-the-Vivo-Xplay-5-leak (2)-w600

منبع: phonearena

برچسب‌ها:6 گیگابایت رمVivoVivo Xplay 5اسمارت فونموبایل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
vivo xPlay 3S