ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلالی: مشکلی برای توضیح دادن در هیئت مدیره ندارم/ ناامید و نگران نیستم


مجید جلالی در مورد دو باخت اخیر سایپا مقابل پدیده و استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در بازی با پدیده نمایش خوبی نداشتیم و نامتعادل بازی کردیم، اما مقابل استقلال خوزستان که واقعاً تیم شایسته‌ای است، خیلی خوب بازی کردیم. ما بازیکنان استقلال خوزستان را به صورت کامل در کنترل خود داشتیم و در نیمه دوم فرصت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم، ولی متأسفانه در دقیقه 3+90 غافلگیر شدیم.

زمانی گل خوردیم که دیگر فرصتی برای جبران نبودوی ادامه داد: ما زمانی گل خوردیم که دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده بود. متأسفانه یک نتیجه غیرمنصفانه رقم خورد. این چیزها در فوتبال دیده می‌شود. ما مقابل تیم‌هایی مثل نفت، صبا و استقلال هم شایسته برد بودیم، ولی نتایجی رقم خورد که دلخواه ما نبود.

به هیچ عنوان برای آینده ناامید نیستمسرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به صحبت‌های اخیر مدیرعامل این باشگاه که گفته بود این تیم به راحتی فرصت رفتن به رده‌های بالای جدول را از دست داد، گفت: در همین مسابقه آنقدر خوب بازی کردیم که به هیچ عنوان برای آینده ناامید نیستم. اتفاقات فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و گاهی اوقات برخی مسائل از دست ما خارج می‌شود. ما مقابل تیم شایسته‌ای مثل استقلال خوزستان کاملاً مستحق برد بودیم.

با هیچ‌کس دشمنی ندارمجلالی در خصوص شایعه برکناری‌اش و همچنین حرف‌های بیت‌الله رضایی که گفته است او باید در هیئت مدیره بابت این دو باخت توضیح بدهد، گفت: این بحث‌هایی که در مورد کادر فنی مطرح می‌شود هیچ‌وقت برایم اهمیت نداشته است. من با هیچ‌کس دشمنی ندارم و نمی‌دانم این شایعات چگونه راه می‌افتد و چرا چنین جوی در مورد من وجود دارد.

دوست دارم شرایط سایپا در هیئت مدیره تحلیل شودوی افزود: هیچ مشکلی برای توضیح دادن در هیئت مدیره ندارم و اتفاقاً دوست دارم شرایط سایپا در هیئت مدیره تحلیل شود. من نگران تیم نیستم و خیلی‌ها بعد از بازی به من گفتند که با همین تیم می‌توانم به رده‌های بالاتر صعود کنم.

زمان می‌برد که تیموریان با دیگر بازیکنان هماهنگ شودسرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص عملکرد آندرانیک تیموریان در بازی با استقلال خوزستان گفت: آندو تازه به تیم ما اضافه شده است و متأسفانه فاصله بازی‌ها آنقدر کم است که زمان می‌برد تا آندو به صورت کامل با سایپا هماهنگ شود. با این حال ما از عملکرد این بازی راضی هستیم.

8 تیم شانس قهرمانی دارندجلالی در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند، گفت: واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست. به نظر من رقابت در جدول بسیار فشرده است و در حال حاضر هشت تیم شانس قهرمانی دارند. نکته جالب این است که تمامی این تیم‌ها با مدل‌های مختلف بازی می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
من مشکلی ندارم ...