تربت جام؛ منطقه‌ای امیدبخش برای سرمایه‌گذاری


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شهرستان تربت جام منطقه‌ای امیدبخش برای سرمایه‌گذاری و فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، راضیه علیرضایی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان تربت جام که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان دارای منابع معدنی ویژه است و در زمینه‌های کشاورزی، دام و فرآورده‌های دامی از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با توجه به این پتانسیل‌ها وضعیت اشتغال این شهرستان نیز باید بهبود یابد، گفت: در این جهت، تعامل با دانشگاه و همفکری با دانشگاهیان به منظور ارائه راه‌حل‌های علمی، مورد تأکید است.

علیرضایی با بیان اینکه در تربت جام افق نویدبخش و روشنی برای سرمایه‌گذاران ترسیم کرده‌ایم، افزود: راه‌اندازی طرح‌های سیمان تربت جام، سیلیس فراور جام و آذرمینای جام از جمله اقدامات مهم انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع تولیدی فرش صادراتی با اشتغال ٢٠٠ نفر در صالح آباد تربت جام تصریح کرد: این اقدام در باخرز نیز در حال پیگیری است.

علیرضایی بر همکاری بیشتر دانشگاهیان در ارائه طرح‌ها و روش‌های نوین بهره‌برداری از منابع و کمک به تولید فراورده‌های نانو و بیوتکنولوژی تاکید کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چوب بازی یاران شیخ جام تربت جام