فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بررسی ریشه‌های اجتماعی و فرهنگی داعش در «زاویه»


به گزارش خبرگزاری فارس، مجله علوم انسانی زاویه چهارشنبه‌ها ساعت 22:45 روی آنتن شبکه ۴ سیما می‌رود. برنامه امشب موضوع ریشه‌های اجتماعی و فرهنگی داعش را بررسی و تحلیل می‌کند.

در برنامه پیش روی زاویه سید عبدالامیر نبوی و سعید عدالت‌نژاد حضور دارند و درباره ریشه‌های اجتماعی و فرهنگی داعش گفت‌وگو می‌کنند.

در این برنامه سؤالاتی زیر بررسی می‌شود:

قدرت‌های منطقه­‌ای چه نقشی در تأسیس یا تقویت داعش دارند؟ آیا تأمین منافع اقتصادی و سیاسی دولت‌های غربی ارتباطی با پیدایش داعش دارد؟ آیا بحران­‌های عمیق در منطقه خاورمیانه از جمله ناکامی­ در توسعه نقشی در ظهور داعش داشته است؟ بن‌بست‌های سیاسی و فکری موجود در منطقه چه سهمی در ظهور پدیده شوم داعش دارند؟ آیا عوامل ظهور داعش به منطقه شام و عراق یا خاورمیانه و افراط و تفریط افراد، اشخاص و گروه‎ها محدود می شوند یا ریشه در مواجهه تمدنی دارد و از پیامدهای عملکرد جهان غرب در قبال بیداری اسلامی است؟

این برنامه را گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به تهیه‌کنندگی حسین مروی و اجرای مالک شجاعی به مخاطبان عرضه می‌کند.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
ریشه داعش واسرائیل