نگارش سریال «ویلا» به قسمت ۷ رسید


مهر/ تهیه کننده سریال نوروزی «ویلا» به کارگردانی مرضیه برومند از انجام برآوردهای مالی این سریال و همچنین سختی یافتن لوکیشن های آن در شمال کشور سخن گفت.
مهران مهام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند پیشروی نگارش سریال نوروزی «ویلا» برای شبکه سه سیما گفت: نگارش این سریال هم اکنون به قسمت هفتم رسیده است و آنچنان که پیش از این گفتیم تا نیمه آذرماه وارد پیش تولید می شویم.
وی با اشاره به یکی از سختی های کار در زمان پیش تولید بیان کرد: بخش عمده ای از داستان این سریال در شمال کشور می گذرد که شخصیت اصلی سریال در تعطیلات نوروز به دنبال یک ویلاست و پیدا کردن لوکیشن ها کار را سخت می کرد، همچنین کار در شهرستان هزینه های بالاتری را طلب می کند که در این باره هم باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.
تهیه کننده «ویلا» با اشاره به تولید سریال در شمال و فضای این منطقه بیان کرد: در این سریال بازیگران از لهجه شمالی استفاده نمی کنند و تنها بومی های خود شمال کشور را داریم که با زبان خودشان در سریال صحبت می کنند.
مهران مهام همچنین از برآوردهای مالی سریال «ویلا» در چند روز اخیر خبر داد.
گروهی به سرپرستی مرضیه برومند مشغول نگارش فیلمنامه سریال «ویلا» هستند. داستان این سریال درباره کارمندی است که می خواهد تعطیلات خود را در شمال کشور و در یک ویلا بگذراند و همه اتفاقات حول این موضوع می چرخد. از آنجایی که این کارمند خودش ویلایی ندارد یکی از چالش های داستان به پیدا کردن این ویلا بازمی گردد.
حدود دو قسمت از سریال در تهران تصویربرداری می شود که خانواده این کارمند قرار است آماده سفر به شمال شوند. یک قسمت از سریال در شهر کاشان و باقی آن در شمال کشور تصویربرداری می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویلا لوکس | ویلا در شهریار | ویلا لاکچری | ویلا مدرن | ویلا دوبلکس | ویلا