فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشن روز معلم در اندیمشك خبر ساز شد


به گزارش خبرنگار ایرنا انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی هنگام پخش برف شادی از سوی دانش آموزان در جشن روز معلم در یكی از مدارس اندیمشك واكنش آموزش و پرورش این شهرستان را در پی داشت.
مدیر آموزش و پرورش اندیمشك روز دوشنبه ضمن تكذیب وقوع چنین حادثه ای به خبرنگار ایرنا گفت:این معلم با برپایی جشن و در پی آن استفاده دانش آموزان از برف شادی قصد شاد كردن دانش آموزان را داشت.
بهرام سپهریان افزود:بخش بسیار اندكی از برف شادی روی دست معلم در مدت زمان اندكی مشتعل شده كه فورا خاموش گردیده و هیچگونه سوختگی یا جراحتی برای این معلم بوجود نیاورد.
وی تاكید كرد:این حادثه بسیار كوچك بوده و این معلم در سلامت كامل است و حتی جشن روز معلم به خوبی توسط این معلم و دانش آموزان ادامه پیدا كرد .
وی از رسانه ها و فعالان شبكه های اجتماعی خواست با انعكاس اخبار صحیح و واقعی از ایجاد دلهره در بین مردم جلوگیری كنند.
میلاد بهاروند رییس فوریت های پزشكی اندیمشك هم وقوع آتش سوزی و گزارش امدادی برای این معلم را رد كرد.
7281/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن روز معلم 2