سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کوچک زاده: به ظريف گفتم به کشورت خيانت کرده اي


کوچک زاده: به ظريف گفتم به کشورت خيانت کرده اي

ايسنا/ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت که جنگ اصلي بين اسلام و نظام‌هاي سرمايه‌داري است نه جنگ ايران و با يک کشور.

مهدي کوچک‌زاده شامگاه چهارشنبه در همايش "مرگ بر آمريکا" که به همت بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شيراز برگزار شد، گفت: جنگ امروز ما جنگ با عراق يا اسرائيل نيست. جنگ با عربستان و شيوخ خليج فارس نيست. جنگ ما جنگ اسلام با نظام‌هاي سرمايه‌داري و کمونيست است.

او تصريح کرد: اين جنگ محصور نيست و شکست نمي‌داند. به تنها چيزي که بايد فکر کنيم استواري پايه‌هاي اسلام ناب محمدي (ص) است. اسلامي که غرب و در راس آن آمريکاي جهان خوار را به ذلت مي‌کشاند. اسلامي که هواداران واقعي آن از ثروت به دور بوده‌اند و دشمنان آن مقدس نمايان بي هنر است.

کوچک‌زاده همچنين گفت: براي اينکه بدانيم استکبارستيزي بايد مورد توجه باشد يا نه، مي‌توان به چند مرجع عقل، قرآن، قانون اساسي و سخنان حضرت امام (ره) مراجعه کرد، همانطور که سياست‌مداران کشور هميشه به سخنان امام استناد مي‌کنند.

به گزارش ايسنا، کوچک‌زاده در پاسخ به يکي از دانشجويان که پرسيد چرا به‌عنوان عضو کميسيون تحقيقات مجلس، در مورد وضعيت تحقيقات و افت رشد علمي کشور در سال‌هاي 2012 و 2013 صحبتي نکرديد، پاسخ داد: دليل و مدرک بياوريد که افت داشته‌ايم، ما بدون دليل نمي‌توانيم صحبت کنيم.

اين دانشجو همچنين از رفتار اين نماينده در مجلس و برخورد بد او با خبرنگاران ابراز نارضايتي کرد و گفت: اين جوي که در جامعه وجود دارد در اثر همين حرکاتي است که برخي نمايندگان مجلس انجام مي‌دهند.

نماينده مردم تهران در مجلس در پاسخ به دانشجوي ديگري که پرسيد: به‌چه حقي شما از زبان مقام معظم رهبري با دکتر ظريف صحبت کرده و او را خائن ناميديد؟ گفت: من اين موضوع را از حرف‌هاي رهبر انقلاب در سخنراني‌هايي که داشتند استنباط کردم. من چنين متوجه شدم که رهبري با اين توافق موافق نيستند و در کليپي که در فضاي مجازي وجود دارد صحبت‌هاي من و دکتر ظريف موجود است. من به دکتر ظريف گفتم تو به کشورت خيانت کرده‌اي و به آن هم اعتقاد دارم. بعد از آن رهبر اعلام کردند که از گروه مذاکره کننده حمايت مي‌کنند و گفتند من چيزهايي را مي‌دانم که شما نمي‌دانيد. ما هم مطيع رهبر هستيم و پيروي مي‌کنيم.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رویانیان:من به فتح الله زاده گفتم جلسه را ترک کنیم