سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن وان درایو iOS با پشتیبانی از 3D Touch بروزرسانی شد


اپلیکیشن وان درایو iOS با پشتیبانی از 3D Touch بروزرسانی شد

مایکروسافت امروز بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن iOS وان درایو خود منتشر کرده که قابلیت حاشیه نویسی حساس به فشار را به فایل های PDF می آورد. در نسخه جدید همچنین پشتیبانی از 3D Touch نیز اضافه گشته و از این پس کاربران قادرند از مزایای اپل پنسل در این اپلیکیشن بهره بگیرند.

مضاف بر این، بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی در نسخه جدید وان درایو مرتفع شده و حالا می توانید با ثبات ترین نسخه این اپلیکیشن را در دستگاه های iOS تجربه کنید.

مایکروسافت طی یکی دو سال اخیر، بسیاری از محصولات نرم افزاری خود را به پلتفرم های رقیب همچون iOS و اندروید آورده و همچنان این سیاست را ادامه می دهد.

البته مشخص است که تاکنون این سیاست برای مایکروسافت نتایج مثبتی به همراه داشته، چرا که در همین هفته غول نرم افزاری اعلام کرد که به زودی کیبورد Word Flow ویندوز را به پلتفرم های دیگر نیز می آورد. برای دانلود نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو می توانید هم اکنون به اپ استور مراجعه نمایید.

منبع: neowin

برچسب‌ها:3D TouchiosOneDriveاپلمایکروسافتوان درایو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
10 قابلیت‌ جذاب 3D Touch در iOS 10 + زیرنویس