سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز اجرای استراتژی 5 ساله جوانان افغانستان/ تلاش‌های گسترده برای مبارزه با اعتیاد


«کمال سادات» معاون امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در این اداره فساد اداری وجود ندارد، گفت: کارمندانی که با ما صادقانه کار نمی‌کردند، از این اداره اخراج شدند.

سادات گفت: زمانیکه من به این سمت منصوب شدم، بودجه‌ای از سوی پارلمان اختصاص نیافته بود، اما در مدت بسیار کم و با توجه به بودجه اندک با همکاری مدیران و کارمندان معاونت امور جوانان در مرکز و ولایات برای هزاران جوان زمینه آموزش و تحصیل را فراهم کردیم، ضمن اینکه در حوزه بهداشت، کاریابی، بورسیه‌های تحصیلی نیز برای جوانان کارهای زیادی کردیم.

آغاز اجرای استراتژی 5 ساله جوانان

وی افزود: با سفر به بعضی ولایت‌ها و فرمانداری‌های افغانستان در مورد استراتژی جوانان که اکنون کامل شده نظریات، پیشنهادات و طرح‌های جوانان را جمع‌آوری کرده و این استراتژی که در بخش‌های ورزش، کاریابی، اشتغال‌زایی، آموزش و تحصیل است، برای سال‌های 2016 تا سال 2020 اجرایی خواهد شد.

معاون امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان با بیان اینکه جوانان باید سیاستمداران قوی در آینده باشند اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا ما برای جوانان پارلمانِ ایجاد کنیم که از تمام افغانستان جوانان نخبه بر اساس انتخابات در همان ولایت‌ها انتخاب و به پارلمان جوانان راه یابند.

وی با تأکید به اینکه در تمام ولایت‌ها و فرمانداری‌ها کمیته جوانان داوطلب را ایجاد کرده‌ایم گفت: در تلاش هستیم تا این روند را در سطح فرمانداری‌ها و روستاها نیز گسترش دهیم.


ویدیو مرتبط :
اعتیاد و خیانت چند ساله به همسر، ترک اعتیاد و ابراز پشیمانی