برنامه‌های کمیته امداد برای جشن نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان تهران به تبیین برنامه‌های در نظر گرفته شده در جشن نیکوکاری پرداخت و گفت: سه پایگاه اصلی باغ موزه قصر، ‌میدان شهرری و پارک دانشجو طی سه روز برگزاری جشن نیکوکاری برنامه‌های مختلفی برای مردم تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن ولیئی در مراسم ملی جشن نیکوکاری که در مجتمع آموزشی متقین در شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه امسال 459 پایگاه، 3400 مدرسه، 200 پایگاه بسیج، 89 مرکز نیکوکاری و 150 مسجد آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند، گفت: به مناسبت جشن نیکوکاری نمایشگاهی از دستاوردهای کمیته امداد و محصولات خانواده‌های تحت پوشش در زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) از شنبه به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این سه روز، سه پایگاه اصلی خواهیم داشت. پایگاه ما در باغ موزه از 9 صبح تا 18 است که برنامه‌های مختلفی را برای مردم دارد و به صورت زنده از شبکه یک و سه سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پایگاه‌های میدان شهرری و پارک دانشجو نیز دو پایگاه اصلی دیگر ما هستند که برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهند کرد، گفت: امسال طرح شوق دیدار در سطح استان تهران نیز برگزار خواهد شد. در این برنامه 8 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) که از نعمت پدر محروم هستند با 56 هزار حامی خود در مراکز مشخص شده دیدار خواهند کرد. این طرح از روز شنبه برگزار می شود.

ولیئی ادامه داد: طرح محسنین که در قالب آن کودکانی که بدسرپرست هستند یا پدر آنها از توان لازم برخوردار نیست و تحت پوشش حامیان هستند نیز می‌توانند با حامیان خود دیداری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به معرفی سامانه تلفنی #8877* پرداخت و گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن همراه و شماره‌گیری این کد وجوه خود را واریز کنند. سامانه تلفنی 7355 نیز در کل استان تهران پاسخگوی مردم است و مردم می‌توانند علاوه بر ارائه کمک‌های خود به صورت نقدی و یا غیرنقدی نیازمندانی را نیز به کمیته امداد معرفی کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آگهی تلویزیونی کمیته امداد - جشن عاطفه ها