پیام تسلیت مدیرکل محیط زیست استان تهران در پی درگذشت دکتر محمد باقر صدوق


با انتشار خبر درگذشت دکتر محمد باقر صدوق پیشکسوت حوزه محیط زیست کشور، محمد هادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پیامی این ضایعه تاسف بار را به جامعه محیط زیست و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سرویس «محیط زیست» ایسنا- بر اساس اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، در بخشی از این پیام آمده است: «دکتر محمد باقر صدوق از مدیران برجسته و فعال و دارای سوابق درخشان و کارنامه ای مثبت در محیط زیست کشور بود که همواره کارشناسانه و دلسوزانه به بیان مشکلات و دغدغه های مربوط به این حوزه می پرداخت.

در طی چندین سال گذشته بیماری های جسمی او را از فعالیت و مجاهدت در راه تفکر و اندیشه اش باز نداشت و این تلاش می تواند سرمشقی برای همه دلسوزان محیط زیست باشد.

قطعا درگذشت این استاد بزرگ و تلاشگر فقدانی بزرگ در عرصه محیط زیست کشور در حوزه های مختلف علم و عمل خواهد بود.

برخود واجب می دانم تا مراتب تسلیت خود و همکارانم در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران را به حضور جامعه محیط زیست کشور و خانواده و بازماندگان آن مرحوم ابراز نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی»

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر محمدباقر صدوق از مدیران پیشکسوت محیط زیست کشور که شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت، ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 24 فروردین در پارک پردیسان از محل ساختمان معاونت طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست تا درب حکیم برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم دکتر محمد باقر صدوق پس از تشییع در پردیسان برای خاکسپاری به شهر اراک منتقل خواهد شد.

مراسم خاکسپاری و تدفین مرحوم صدوق روز چهارشنبه 25 فروردین از محل منزل ایشان ادر اراک نجام خواهد شد.

مراسم ختم مرحوم دکتر محمد باقر صدوق نیز عصر چهارشنبه در اراک برگزار می شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت1)