سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشگاه آزاد برخلاف مصوبات رشته‌های غیرمجاز دایر و دانشجو پذیرش کرده است


سید حسین حسینی مدیرکل سابق دفتر گسترش اموزش عالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با اشاره به اظهارنظر معاون دانشگاه ‌آزاد مبنی بر مسکوت ماندن برررسی رشته‌های این دانشگاه در دفتر گسترش وزارت علوم گفت: شورای گسترش آموزش عالی تا زمانی که من به عنوان مسئول این شورا بودم و اطلاع دارم هفته‌ای یک جلسه برای بررسی رشته‌های دانشگاه آزاد برگزار کرد.

وی افزود: البته اگر انتظار دارند که تمام جلسات و زمان شورای گسترش به دانشگاه آزاد اختصاص داشته باشد این گونه نیست زیرا این شورا برنامه‌های دیگری را هم در دستور کار دارد.

حسینی گفت: شورای گسترش براساس نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل کرده و به صورت مستمر به بررسی رشته‌های دانشگاه آزاد پرداخته است ولی دانشگاه آزاد برخلاف مصوبه رشته‌های غیرمجاز را راه‌اندازی کرده و در این رشته‌ها پذیرش دانشجو را ادامه داده است.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/SJQKBX


ویدیو مرتبط :
شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های ایران !!!