ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راه‌یابی علیاری و قاسمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا


راه‌یابی علیاری و قاسمی به فینال کشتی قهرمانی آسیاایسنا/ در ادامه مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر بانکوک پایتخت تایلند، مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی فینالیست شدند.
در جریان نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، 5 نماینده ایران به روی تشک رفتند که در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل چوئی از کره جنوبی سه بر صفر باخت تا در صورت حضور حریفش در دیدار فینال، شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.
در وزن 75 کیلوگرم، پیام بویری در دور نخست رابع خلیل از فلسطین را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه دو بر صفر جون جی نا از چین را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 4 مغلوب دوژان کارتی کوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت. دلیش جان توردیف از ازبکستان و کارتی کوف از قزاقستان دیدار فینال این وزن را برگزار می کنند.
در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست یویا می تا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی آشیت دل محمداف از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با دن هیو از ویتنام مسابقه می دهد.
در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور اول ارسلان ساپار ممداف از ترکمنستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.، وی در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 محمد ابراهیم عبدالفتاح کشتی گیر مصری الاصل تیم بحرین را مغلوب کرد.، وی در مرحله نیمه نهایی مقابل سنگ جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و فینالیست شد.
در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر کاظم بایف از قزاقستان را شکست داد. وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مامین جان عبداله یف از ازبکستان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
فینال 125 کیلو کشتی آزاد قهرمانی آسیا دوحه 2015