سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیستم حمل و نقل كیوشو ژاپن براثر زلزله مختل شده است


به گزارش روز یكشنبه تلویزیون ان اچ كی، وزارت زمین و حمل و نقل ژاپن اعلام كرد: براثر زمین لرزه بزرگ در منطقه و رانش زمین، بسیاری از جاده ها در سراسر جزیره كیوشو در جنوب غرب ژاپن مسدود شده است.
زلزله 6.5 ریشتری كیوشو در روز پنجشنبه هفته گذشته و 7.3ریشتری 'كوماموتو' در روز گذشته (شنبه) تاكنون 41 كشته برجا گذاشته و بیش از هزار نفر نیز به دلیل مصدومیت در بیمارستان ها بستری هستند.
براساس گزارش این وزارتخانه، تا ساعت چهار بعدازظهر امروز به وقت محلی، بزرگراه ارتباطی كیوشو مابین اوئه كی - یاتسوشیرو، بزرگراه اویتا مابین هیتا و اویتا، بزرگراه هیگاشی - كیوشو نیز مابین هایامی و هیجی و بزرگراه كیوشو مابین كاشیما - اوایكتاكایاما بسته گزارش شده است.
جاده های اصلی نیز در 14 نقطه از استان كوماموتو و هفت نقطه از سه استان دیگر بسته شده است.
فعالیت شش شركت راه آهن در 15 خط به دلیل خروج قطار از ریل به حالت تعلیق درآمده است.
شركت راه آهن كیوشو نیز فعالیت خط سریع السیر (شینكانسن) را به دلیل خروج قطار از ریل تعلیق كرده و هنوز زمان راه اندازی مجدد این قطارها به دلیل بالا بودن میزان خسارت ها مشخص نیست.
سقف ترمینال فرودگاه كوماموتو نیز فرو ریخته و همه پروازهای امروز و فردا در این فرودگاه لغو شده است اما فعالیت دیگر فرودگاه ها در منطقه كیوشو حالت عادی دارد.
آسیب دیدن یك پل خدماتی شبانه روزی نیز موجب لغو سفرهای كشتیرانی شده است.
با اینحال بنادر كوماموتو، میسومی، یاتسوشیرو و اویتا به عنوان بنادر مركزی و برای تامین مایحتاج اضطراری همچون آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرند.
آمار دقیق مفقودان این حادثه هنوز مشخص نیست و تیم های امداد و نجات در حال جستجوی مفقودان احتمالی این حادثه هستند.
آساق**3077**1392

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سیستم حمل و نقل ترکیبی (RORO)