سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستور افزایش تدابیر امنیتی در پروازهای آمریکا


دستور افزایش تدابیر امنیتی در پروازهای آمریکا

خبرگزاری صدا و سیما/ وزارت امنیت داخلی آمریکا دستور داده است تدابیر امنیتی برای پروازهای مستقیم خارج از کشور به آمریکا افزایش یابد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد:جی جانسون وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای از تغییراتی برای افزایش امنیت هوایی آمریکا در سراسر جهان خبر داد.
خبرنگار سی ان ان در گزارشی در این زمینه گفت: ما شاهد تغییراتی در فرودگاههای خارجی با پروازهای مستقیم به آمریکا خواهیم بود. جی جانسون گفته است قرار است بازرسی از اقلام در داخل هواپیما افزایش یابد وساختار امنیتی فرودگاههای خارجی و اقدامات امنیتی آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد. در این بیانیه همه جزییات بیان نشده است اما این تغییرات بسیار زیاد نیست و به طور کلی تدابیر امنیتی در فرودگاههای خارجی افزایش می یابد.


ویدیو مرتبط :
افزایش تدابیر امنیتی در پاریس