سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت پول با ساعت جدید سواچ


این ساعت مجهز به امکانات سخت‌افزاری و برنامه‌هایی خاص برای پرداخت آنی هزینه استفاده از خدمات مختلف و همچنین خرید الکترونیک است.

باشگاه خبرنگاران/ این ساعت مجهز به امکانات سخت‌افزاری و برنامه‌هایی خاص برای پرداخت آنی هزینه استفاده از خدمات مختلف و همچنین خرید الکترونیک است.

شرکت سوییسی سوآچ با همکاری شرکت ویزا طرحی را در دست اجرا دارند که به دارندگان کارت های اعتباری این شرکت امکان می دهد تا پرداخت های مالی خود را با استفاده از ساعت های مچیشان انجام دهند.

به گزارش ایندیپندنت، قرار است خدمات یاد شده در گام اول در کشورهای آمریکا، سوییس و برزیل ارائه شده و سپس در دیگر کشورهای جهان نیز در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

به همین منظور شرکت سوآچ ساعت های تازه ای به نام Bellamy طراحی خواهد کرد که مجهز به امکانات سخت افزاری و برنامه هایی خاص برای پرداخت آنی هزینه استفاده از خدمات مختلف بوده و برای خرید الکترونیک هم قابل استفاده هستند. طرح یاد شده هنوز در مرحله آزمایشی است ولی امید می رود عرضه ساعت های یاد شده از اوایل سال 2016 آغاز شود. این خدمات با استفاده از فناوری بی سیم near-field communications (NFC) ارائه خواهند شد. سواچ و ویزا هنوز در مورد قیمت این ساعت ها و هزینه احتمالی استفاده از چنین خدماتی اظهارنظر نکرده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ساعت سواچ مدل آلما