سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروهای امنیتی مالزی به حالت آماده باش کامل درآمدند


به گزارش ایرنا، کشورهای مختلف جهان با هراس از عملیات تروریستی با افزایش تدابیر امنیتی در مقایسه با سال های گذشته به استقبال سال نو میلادی رفته اند که مالزی نیز از این امر مستثنی نیست.
به نوشته روز پنجشنبه تارنمای شبکه خبری آسیا، اگرچه تاکنون هیچ حمله تروریستی شناخته شده ای در مالزی رخ نداده است، اما برخی گزارش ها مبنی بر اقدام احتمالی برخی افراط گرایان در کشورهای همجوار مالزی از جمله اندونزی باعث شد مقامات این کشور نیز بیش از سال های گذشته مراقب اوضاع باشند.
اوایل هفته جاری انتشار خبری مبنی بر انفجار یک بمب در خارج از کوالالامپور و عکس خودروهایی که در آتش می سوختند، باعث ناآرامی ها و نگرانی هایی در مالزی شد و حتی برخی شبکه های اجتماعی نوشتند: انفجار نهایتا در مالزی رخ داد.
تایلند امسال با یک انفجار مواجه شد و اندونزی نیز تدابیر امنیتی را از روزهای گذشته و همزمان با فرارسیدن جشن های سال نو افزایش داد.
مقامات امنیتی مالزی که تاکنون بیش از 130 نفر را به اتهام ارتباط با فعالیت های تروریستی بازداشت کرده اند، مدعی هستند تاکنون چندین عملیات تروریستی را خنثی کرده اند.
سفارت آمریکا در کوالالامپور ماه سپتامبر سال جاری در بیانیه ای هشدار تروریستی در خیابان 'آلور' پایتخت مالزی اعلام کرد.
با توجه به برخی آمارها که نشان می دهد حدود 50 هزار هوادار گروه تروریستی داعش در مالزی زندگی می کنند، مقامات امنیتی این کشور همواره نسبت به انجام حملات تروریستی در بخش های مختلف این کشور ابراز نگرانی کرده اند.
آساق**241**1611

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معترضان در حالت آماده باش!