سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار تعزیرات حکومتی گیلان/ دربرخورد بامراکز پذیرایی متخلف جدی هستیم


رضا قشلاقی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری با همکاری مرکز بهداشت ، دامپزشکی و اتاق اصناف واحدهای پذیرایی بطور مستمر کنترل و نظارت می شوند.
وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت نظارت بر مراکز پذیرایی کافی نیست، اظهار کرد: عده ای افراد از این خلاء سوء استفاده می کنند و در شرایط بسیار نامطلوب ، مواد غذایی بی نام و نشان و بعضی اوقات تاریخ مصرف گذشته در واحدهای صنفی خود استفاده می کنند.
قشلاقی وظیفه اصلی که قانون گذار برای سازمان تعزیرات حکومتی تبیین کرده را رسیدگی، صدور حکم و اجرای آن عنوان و تصریح کرد: از اینرو، بنا به نیاز و در حمایت قضایی به ضابطان و دستگاه های اجرایی که وظیفه نظارت دارند، این اداره کل اقدام به مشارکت و همراهی در تیم های نظارتی دستگاه ها می کند.
وی یادآورشد: در همین راستا، از ابتدای امسال تا کنون تعداد شش واحد رستوران و واحد پذیرایی بدلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی در ارائه خدمات پلمپ شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان متصدیان واحدهای پذیرایی را به رعایت بیشتر قوانین و مقررات به ویژه درحوزه بهداشت توصیه کرد و گفت: نظارت های مشترک در این بخش بصورت ویژه در حال پیگیری می باشد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی و صنفی مراتب را با شماره تلفن 33365548 در میان بگذارند.
7296/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه های سازمان تعزیرات حکومتی