سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشنواره‌های اقوام از جمله برنامه‌های شاخص «مهمان طهران»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد حکیمی‌پور با اشاره به نظارت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: تهران با بهره‌گیری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد و ستادگردشگری شهرداری تهران نیز با تکیه بر این جاذبه‌ها می‌تواند پایتخت را به مقصد گردشگری ایران تبدیل کند.

وی ادامه داد:  استقبال از مسافران تهران، ارائه خدمات اسکان مسافران، ارائه کارت سفر برای بهره مندی از خدمات تخفیف بازدید از اماکن گردشگری، پاکسازی شهر وبرگزاری جشنواره‌های اقوام در تهران از جمله برنامه‌های شاخص ستادگردشگری شهرداری تهران در راستای طرح مهمان طهران است.

حکیمی‌پور با بیان اینکه ستادگردشگری شهرداری تهران در نوروز 95 برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان تهرانی و مسافرین نوروزی در نظر گرفته است، ادامه داد: امیدواریم این ستاد بتواند خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کند و در همین راستا کمیته گردشگری، بافت‌های تاریخی و فرسوده شورای اسلامی شهر تهران بر عملکرد مدیریت شهری در ارائه خدمات گردشگری نظارت می‌کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهمان طهران