سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسدو دشدن ۵۵۰۰ اکانت توییتر داعش پس از تهدید گروه Anonymous!


Anonymous France

در پی خبری مبنی بر اعلان جنگ سایبری Anonymous که چندی پیش در ترنجی منتشر شد، این گروه امروز با انتشار یک توییت ادعا کرد که بیشتر از ۵۵۰۰ حساب‌کاربری داعش در توییتر را مسدود کرده‌است. Anonymous هم چنین اعلام کرد که تمامی این اکانت‌ها را با برچسب #daeshbags در یک لیست به صورت آنلاین منتشر کرده است.

بر طبق گفته ی سخنگوی Anonymous اعضای این گروه فاصله زیادی با داعش ندارند و به همین دلیل می توانند به آسانی هرچه تمام تر به تمامی اطلاعات مربوط به این گروهک تروریستی دست پیدا کنند Anonymous در باره این موضوع که داعش نیز هکرهای اختصاصی خود را دارد گفته است، که هکرهای گروهک تروریستی داعش توانایی رقابت با آن ها را ندارند. Anonymous، اوایل سال جاری کپینی برای انتقام جویی از داعش به نام #OpParis را راه‌اندازی کرد. این گروه از هکر های نا شناس مدعی شده اند که در برابر داعش سکوت نخواهد کرد و برای مبارزه با این گروهک تروریستی از ابزار های بسیار قدرتمندی بهره می برد که بسیار قدرتمند تر از ابزار های دولتی هستند. همچنین طبق وعده این گروه باید به زودی شاهد اتحاد جامعه هکر ها در مقابل داعش باشیم زیرا Anonymous گفته است که از تمام قدرت و اعتبار خود برای متحد کردن جامعه هکرها استفاده خواهد کرد و همچنین برای یک حمله سایبری وسیع نیز به داعش هشدار داده است.

بهتر است بدانید درست پس از اعلان جنگ Anonymous به داعش، گروه دولت اسلامی به سرعت در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده، از پیروانش خواسته است که هیچ آدرس پیوست ارسال شده از سوی افراد ناشناس را بدون کسب اطمینان از منبع آن باز نکنند و پیوسته از امنیت خود در فضای سایبری اطمینان حاصل کنند.

dailysabah

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
هکرهای گروه Anonymous به داعش اعلام جنگ کردند