ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتقاد مربیان از وضعیت سالن و خرابکاری باباجان‌زاده


انتقاد مربیان از وضعیت سالن و خرابکاری باباجان‌زاده

تسنیم/ آخرین تمرین تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در حالی برگزار شد که مربیان از کوچک بودن سالن تمرین انتقاد کردند.
تیم کشتی بیمه رازی که قهرمانی لیگ کشتی فرنگی ایران را به خود اختصاص داد و به عنوان نماینده اول ایران در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند، عصر امروز (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود را پیش از وزن‌کشی مسابقات که عصر فردا برگزار می‌شود، برگزار کرد.
در این تمرین، تمامی نفرات تیم کشتی بیمه رازی حضور داشتند و پس از 20 دقیقه نرمش به مرور فن پرداختند و پس از آن بازی فوتبال و والیبال را انجام دادند. از نکات جالب تمرین، حضور مردم خونگرم آبادان بود که در سالن نظاره‌‌گر تمرین کشتی‌گیران بودند و پس از پایان تمرین خواستار گرفتن عکس یادگاری با کشتی‌گیران بیمه رازی شدند.
سالنی که برای بیمه رازی در نظر گرفته شده بود، تنها یک تخته تشک وجود داشت و کوچک بودن سالن با انتقاد مربیان و اعضای کادر فنی همراه شد. جالب اینکه کادر فنی قصد داشت تمرین را به سالن فوتبال منتقل کند ولی این سالن پر بود و در نهایت تمرین در همان سالن کوچک برگزار و کشتی‌گیران به بازی فوتبال و الیبال پرداختند.
در اواسط تمرین، در یک صحنه بشیر باباجان‌زاده قصد داشت اسپک بزند که توپ به لامپ مهتابی بالای سالن اصابت کرد و باعث شکستن آن شد. آبادانی‌ها خوش شانس بودند که سایر تیم‌ها زودتر از موعد به شهر نیامدند، چرا که اگر این اتفاق می‌افتاد، این سالن برای تمرینات جوابگو نبود.
وزن‌کشی فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود و مسابقات از صبح پنجشنبه آغاز خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کسب مقام سوم توسط باباجان زاده