علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



گلستان در بخش خبر سابقه ۸۰ ساله دارد


به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو عصر یکشنبه در مراسم افتتاح دفتر منطقه‌ای خبرگزاری ایسنا در گلستان اظهار کرد: خواستگاه خبرگزاری ایسنا دانشجویی است و این موضوع در تولید خبر و محتوا نکته مهمی است و در این راستا می‌توان از ظرفیت ۱۰۰ هزارنفری دانشجویان استان گلستان نیز استفاده شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: ظرفیت‌های استان گلستان در انتظار یک تبلیغ است و اصحاب رسانه گلستان اگر نسبت به ظرفیت‌های استان اشراف نداشته باشند نمی‌توانند حق مطلب را ادا کنند.

صادقلو گفت: بسیاری از بداخلاقی‌های حوزه محتوا به دلیل وابستگی به جریانات و گروه‌های خاص است که محتوا را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی، هر چیزی که رسالت رساندن اخبار و پیام درست به مردم را خدشه‌دار کند محتوا سازی را رعایت نکرده است.

صادقلو با بیان اینکه استقلال در خبر نکته مهمی است، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا در نگاه مردم به‌عنوان یک خبرگزاری مستقل شناخته می‌شود.

وی تأکید کرد: محتوا سازی واقعی نقش ساز است و مجموعه دانشجویی را در جهت خبر غنی کردن نکته مهمی است، جریان دانشجویی جریانی با سبقه صداقت، هویت و صراحت است.

استاندار گلستان در پایان گفت: استان گلستان در بخش خبر نیز سابقه ای ۸۰ ساله دارد.


ویدیو مرتبط :
مترو مسکو ۸۰ ساله شد