معرفی نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ


اگرچه سال گذشته تبلت Galaxy Tab A در دو سایز 7 و 8 اینچی راهی بازار گردید، با این حال امسال این محصول تنها در نسخه 7 اینچی تولید گردیده است.

سامسونگ چند گوشی هوشمند را از اوایل سال جاری تنها با اضافه کردن پسوند 2016 معرفی کرده است، این در حالی است که به نظر می‌رسد همین رویه برای تبلت‌های سری A این شرکت نیز تکرار خواهد شد زیرا نسخه 7 اینچی تبلت Galaxy Tab A (2016) از سوی سامسونگ معرفی گردید.

معرفی نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ

اگرچه سال گذشته تبلت Galaxy Tab A در دو سایز 7 و 8 اینچی راهی بازار گردید، با این حال امسال این محصول تنها در نسخه 7 اینچی تولید گردیده است. بر این اساس مدل 2016 تبلت گلکسی تب A که به صورت رسمی از طریق وب‌سایت شرکت سازنده معرفی گردیده، از نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع TFT بهره برده و در سینه میزبان تراشه اگزینوس 3475 به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم است.

معرفی نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ

در سوی دیگر شرکت سازنده این محصول را به حافظه ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی تجهیز کرده، با این حال امکان دسترسی به فضای دائمی بیشتری با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است.

معرفی نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ

علاوه بر این نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ در قاب پشتی میزبان دوربین 5 مگا پیکسلی بوده، این در حالی است که لنز دوربین سلفی به لنز 2 مگا پیکسلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول که به طور پیش‌فرض از اندروید 5.1 قدرت گرفته و تنها 283 گرم وزن داشته می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی که قادر است به مدت 100 ساعت انرژی دستگاه را در حالت استریم موزیک و ویدئو تأمین نماید، بلوتوث 4 پشتیبانی از شبکه 4G LTE و مودم وای‌فای اشاره کرد.

معرفی نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A سامسونگ

این محصول در جعبه از قلم S Pen بهره نبرده، با این حال امکان خرید آن به عنوان لوازم جانبی تعبیه شده است. طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت شرکت سازنده، نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A از هفته آینده با قیمت 188 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
معرفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A به همراه قلم S Pen