ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدواریم نوری قراردادش را تمدید کند


امیدواریم نوری قراردادش را تمدید کندفارس/ مدیر عامل باشگاه مسیمیر قطر از عملکرد کاپیتان سابق پرسپولیس در تیمش تمجید کرد و خواستار تمدید قرارداد او شد.
تیم مسیمیر قطر که در فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ ستارگان قطر(لیگ برتر) صعود کرده بود، محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را برای تقویت خط میانی خود به مدت یک فصل به خدمت گرفت. مسیمیر با وجود تلاش های زیاد نوری نتوانست در لیگ ستارگان دوام بیاورد و هنوز 5 هفته مانده به پایان لیگ سقوطش قطعی شد.
در این راستا عبدالرحمن امیر مدیرعامل باشگاه مسیمیر قطر مصاحبه ای را با روزنامه الوطن قطر داشته است که درباره مسائل مختلف صحبت کرده است و در قسمتی از حرفهایش درباره نوری اظهار داشت: نوری بهترین لژیونر ما در این فصل بود. زمانی که با او قرارداد بستیم بسیار خوب مسئولیت تیم را بر عهده گرفت و شرایط ما را خیلی خوب درک کرد.
مدیر باشگاه قطری درباره تمدید قرارداد کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: او پیشنهادهای زیادی از داخل و خارج قطر دارد ولی امیدواریم قراردادش را با ما تمدید کند. ما برای تمدید قراردادش آمادگی کامل داریم.
قرارداد نوری با این تیم قطری تا پایان این فصل است و حال باید منتظر بمانیم کاپیتان سابق پرسپولیس راضی به بازی کردن در لیگ دسته دوم قطر می شود و قراردادش را تمدید می کند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
صحبت شواینی باهوادارن درخصوص تمدید قراردادش درسال2010