ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کی‌روش: سعی کنید از اردوی تیم ملی لذت ببرید


کی‌روش: سعی کنید از اردوی تیم ملی لذت ببریدورزش 3/ سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان گفت: سعی کنید در مدت زمان حضور در تیم ملی از این حضور لذت ببرید.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار مقابل تیم‌های ملی هند و عمان از ساعت 16 امروز در سالن بدنسازی کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
در این میان از ساعت 16 کارلوس کی‌روش به نشانه آغاز رسمی تمرینات سوت خود را به صدا درآورده و در جمع بازیکنان برای آنها صحبت کرد.
کی‌روش رو به بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: از حضورتان در اردو لذت ببرید. از اینکه اینجا هستید سعی کنید نهایت استفاده را ببرید.
وی ادامه داد: علت اصلی حضور شما در اردوی تیم ملی کیفیتی است که از خود در باشگاه‌هایتان نشان داده‌‌اید تلاش کنید با آرامش کامل کارتان را انجام دهید.
کی‌روش در پایان در جمع بازیکنان تأکید کرد: باید به اندازه‌ای سعی و تلاش کنید که در نهایت شب عید با بدن خالی خالی اردو را ترک کنید.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو