مهدی امینی‌خواه: به اشتباه صادرکننده نمونه معرفی شدم!


  X  

مهدی امینی‌خواه: به اشتباه صادرکننده نمونه معرفی شدم!

آی سینما/ روز گذشته، مراسم تجلیل از صادرکننده‌های نمونه تهران برگزار شده بود که مهدی امینی‌خواه به عنوان مهمان در غرفه یک برند کفش حضور داشت و پس از آن به روی سکو رفت. همین اتفاق باعث شد برخی سایت‌ها مرتکب اشتباه غیرمنتظره و جالبی شوند و نام این بازیگر را به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه منتشر کنند! امینی‌خواه این خبر را تکذیب کرد و گفت تحصیلکرده بازیگری است و کار دیگری نمی کند.
اگر تیتر «بازیگری که تاجر شد» را جستجو کنید اخبار کوتاه مربوط به این‌ مراسم را همراه با عکس از مهدی امینی‌خواه، خواهید یافت که در آن گفته شده در این مراسم از مهدی امینی‌خواه، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان صادرکننده نمونه تهران تقدیر شده است.
امینی‌خواه با اعلام این‌که این خبر اشتباه است، می‌گوید: «من در مراسم تجلیل از صادرکننده‌های نمونه تهران در غرفه یک برند کفش مهمان بودم. پس از آن‌هم روی سن آمدم و در مراسم شرکت داشتم. همین موضوع باعث شده دوستان خبرنگار فکر کنند این غرفه متعلق به خود من بوده و به اشتباه از من به عنوان صادرکننده نمونه نام ببرند که این‌طور نیست.»
امینی‌خواه با اشاره به این‌که تحصیلکرده رشته بازیگری است و در همین عرصه نیز باقی می‌ماند، از بازی در فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» به کارگردانی فریال بهزاد، در ژانر کودک خبر داد که قرار است برای رسیدن به جشنواره آماده شود.
او به تازگی بازی در فیلم «تاروت»، محصول مشترک ایران و ترکیه را به پایان برده و در شبکه نمایش خانگی هم با فیلم‌های «طعمه شیطان» ساخته مجید وحیدیان، «مرد آبانی» به کارگردانی محمد احتشامی و «طلوع» به کارگردانی هادی اسماعیلی حضور دارد.


ویدیو مرتبط :
مهدی امینی خواه در بجستان