ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوست دارم بعد از خدمت سربازی هم در تراکتور بمانم


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 10:38

دوست دارم بعد از خدمت سربازی هم در تراکتور بمانم

ایسنا/ بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید، خیلی دوست دارم نیم فصل دوم رقابت‌ها هم در تراکتور بمانم ولی باید مدیران دو باشگاه در خصوص وضعیتم تصمیم گیری کنند.
"سامان نریمان جهان" در خصوص دیدار با سیاه‌جامگان که به تساوی بدون گل دو تیم انجامید، گفت: بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم به راحتی حریف را شکست دهیم که بدشانسی آوردیم.
وی افزود: حریف به طور کامل دفاعی بازی کرد و روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود که همین بازی بسته‌شان، ما را با مشکل مواجه کرد.
نریمان جهان در خصوص مشکلات مالی باشگاه، گفت: نمی‌توانم در خصوص مشکلات مالی حرفی بزنم. به هر حال برای موفقیت یک تیم فراهم بودن تمامی شرایط ضروری است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور مشکل فنی هم دارد، گفت: بازهم نمی‌توانم در این خصوص نظر دهم. من بازیکن هستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم، حتی اگر روی نیمکت هم بنشینم، بازهم اعتراضی نمی‌کنم.
نریمان جهان ادامه داد: با تیم‌های بالای جدولی فاصله‌مان زیاد شده و سخت است بتوانیم به جمع مدعیان اضافه شویم.
این بازیکن تراکتورسازی در رابطه با وضعیت سربازیش، خاطرنشان کرد: مدت کمی از خدمت سربازی‌ام باقی مانده و سپس با گسترش فولاد قرار داد دارم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
محسن رضایی: خدمت سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای میکنیم