سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مقاومت صاحب طلافروشی پسر تبهکار را ناکام گذاشت


حوادث/ مقاومت صاحب طلافروشی پسر تبهکار را ناکام گذاشتباشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در شهرستان بابل با حضور به موقع پلیس و هوشیاری مردم خبر داد.

سردار مسعود جعفری نسب درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابل، مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی زرگری در بازار شهر، ماموران گشت انتظامی، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با حضور در محل حادثه فردی به نام"مهدی" 45 ساله اهل تهران ساکن شهر بابل، با یک قبضه سلاح کمری قصد سرقت از یک واحد صنفی زرگری را داشت، با مقاومت صاحب مغازه، هوشیاری مردم و حضور به موقع ماموران پلیس ناکام ماند.

جعفری‌ نسب با اشاره به اینکه در این حادثه صاحب مغازه توسط سارق مصدوم شد، افزود: با حضور اورژانس، مصدوم به بیمارستان منتقل شد و سارق مسلح دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری با هماهنگی قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه حوادث امنیتی، انتظامی و ترافیکی، موضوع را سریعاً با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بنز عزرائیل را ناکام گذاشت