سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رستوران معروف خیابان ولیعصر (عج) فک پلمب شد


رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) با دستور مقام قضایی رفع پلمب شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  رستوران معروف پایتخت در حوالی خیابان ظفر و ولیعصر (عج) با دستور مقام قضایی رفع پلمب شد.

به گزارش «انتخاب»، یک مقام قضایی از رفع پلمب رستوران معروف خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: با دستور مقام قضایی رستوران معروف پایتخت در محدوده خیابان ولیعصر (عج) و خیابان ظفر فک پلمب شد.

بنابراین گزارش در بازدیدهای معاونان دادستان تهران تخلفات بهداشتی در این رستوران مشاهده شد که با دستور مقام قضایی این رستوران برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

گفتنی است معاونان دادستان تهران در ادامه بازدیدهای منظم و سرزده خود تاکنون به تخلفات بهداشتی رستوران‌های در سطح شهر تهران رسیدگی کرده و دستور پلمب آن‌ها را در راستای احقاق حقوق عامه مردم صادر کرده است.

یکی از معاونان دادستان تهران چندی پیش به صورت سرزده از اغذیه‌ فروشی‌های میدان تجریش بازدید کرد و دستور پلمب آش فروشی معروفی را صادر کرد.

همچنین در بازدید سرزده یکی از معاونان دادستان تهران از رستوران‌های فرحزاد دستور پلمب تعدادی از رستوران‌های این محدوده صادر شد.

*میزان


ویدیو مرتبط :
پلمب و فک پلمب دانشکده خبر