ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قایقران پاراالمپیکی ایران: می‌خواهم در ریو بهترین نتیجه را بگیرم


قایقران پاراالمپیکی ایران: می‌خواهم در ریو بهترین نتیجه را بگیرم

ایسنا/ بهروزی راد با اشاره به تمرین‌های پر فشارش می‌گوید قصد دارد در ریو بهترین نتیجه را کسب کند.
بانوی قایقران ایران که توانسته سهمیه بازی‌های پارالمپیک ریو را از رقابت های قهرمانی جهان کسب کند، درباره شرایطش در مسیر المپیک اظهار کرد: تمرین های بسیار پرفشاری دارم چرا که دو رویداد بسیار مهم پیش‌رویم است و می‌خواهم در هر دوی آنها موفق باشم. ابتدا خودم را برای رقابت‌های جهانی آلمان آماده می‌کنم که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود و سپس باید برای ریو آماده شوم. رقابت‌های جهانی آلمان به این دلیل برایم خیلی مهم است که می‌تواند آمادگی‌ام برای حضوری موفق در پارالمپیک را بیشتر کند. به همین دلیل برنامه‌های زیادی برای این رویداد دارم. شهلا بهروزی راد در پاسخ به این سوال که سطح رقابت های جهانی آلمان چقدر است نیز تصریح کرد: این مسابقات کسب سهمیه است و بهترین‌های جهان برای اینکه بتوانند به ریو برسند، با قدرت در این رقابت‌ها به آب خواهند زد. خود قایقران‌های ایران هم برای کسب سهمیه در این مسابقه رقابت خواهند کرد. به همین دلیل معقتدم سطح بسیار بالایی دارد و می‌توانم ارزیابی مناسبی از خودم در رقابتی مهم داشته باشم.
او در پاسخ به این سوال که در آلمان به دنبال چه هدفی است هم اظهار کرد: انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم در رقابت‌های جهانی آلمان به مدال برسم. هرچقدر در این مسابقه بهتر کار کنم، مطمئنا با روحیه بسیار خوبی در پارالمپیک ریو شرکت خواهم کرد. امیدوارم سال آینده مدال آوری‌هایم شروع شود و بتوانم در دو رویداد بزرگی که پیش‌رویم است به این موفقیت برسم. واقعا دوست دارم در ریو به مدال برسم.
ملی‌پوش قایقرانی ایران در پاسخ به این سوال که با این انگیزه قول مدال در پارالمپیک می‌دهد یا نه نیز گفت: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توانم هیچ قولی بدهم اما قول می‌دهم تا با قدرت تمرین کنم و در ریو عملکردی مناسب داشته باشم. آرزوی هر ورزشکاری حضور در این بازی‌ها و کسب مدال است و می‌خواهم برای رسیدن به این آرزو تلاش کنم. شاید بتوانم نخستین قایقرانی باشم که در پارالمپیک برای ایران مدال کسب می‌کند.
به گزارش ایسنا، شهلا بهروزی راد در رقابت‌های جهانی میلان توانست سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو را کسب کند. اسلام جاهدی و نادر عیوضی نیز دو شانس دیگر قایقرانی ایران برای کسب سهمیه این بازی‌ها هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فال می خواهم بگیرم