سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف در کرج - چالوس/ ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج/ مه‌گرفتگی در اردبیل


سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌هم اکنون دراستان‌های البرز و مازندران در محور کرج - چالوس بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، مرکزی، هرمزگان، خراسان شمالی‌، قزوین و جنوب استان فارس بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در محور نوکنده در استان گلستان پرداخت و ادامه داد: در محور دماوند - فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش باران جریان دارد.

وی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل - سراب و اردبیل - آستارا در استان اردبیل اشاره و بیان داشت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محور شمشک به دیزین پرداخت و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز GT-R با پرشیا و E200 در آزادراه تهران کرج