فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به اپیزود هفتم رسید/ بازیگران جدید جلوی دوربین


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «در قصه ها زندگی می کنند» به اپیزود هفتم رسید. مراحل تصویربرداری هفتمین اپیزود این سریال که از روز سه شنبه-۲۱ اریبهشت ماه- در لوکیشن های بیرونی آغاز شد، در حال حاضر از نیمه گذشته است. در تازه ترین اپیزود این اثر اسماعیل خلج در نقش عمو ناصر، محمود مقامی در نقش کمال، کاوه سماک باشی در نقش جواد، کیوان محمود نژاد در نقش مسعود، سمیرا حسینی در نقش ندا، سیامک اشعریون در نقش آقای شاکری و کریم قربانی در نقش تاسیسات‌چی ایفای نقش می کنند.
داستان هفتمین اپیزود این سریال درباره روابط و مناسبات دو جوان در محل کارشان است که به دلیل حسادت و بدخواهی یکی از آن ها به دیگری ماجراها و مشکلاتی را رقم می‌زند.
تصویربرداری این سریال که تاکنون در لوکیشن هایی همچون یک شرکت در خیابان آیت الله کاشانی، میدان فتح و برخی لوکیشن های خیابانی ادامه یافته است در روزهای باقیمانده از ضبط اپیزود هفتم در بیمارستان البرز کرج و... دنبال می شود. طبق برآورد صورت گرفته این اپیزود از سریال «در قصه ها زندگی می کنند» نیز در ۷ جلسه تصویربرداری می شود.
گفتنی است سریال «در قصه ها زندگی می کنند» به تهیه کنندگی محمد هادی پروین در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد. کارگردانی این سریال توسط داوود بیدل و فیلمنامه آن را جمعی از نویسندگان به سرپرستی علی حدادی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به رشته تحریر در آوردند.
«در قصه ها زندگی می کنند» برگرفته از ماجراهایی ملموس و واقعی در جامعه است که طی هر قسمت با حضور بازیگران متفاوتی به یکی از آن ها اشاره می شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ERVFIQ


ویدیو مرتبط :
قصه گویی قرآنی(قصه زندگی فاطمه زهرا(س)