اولین شرکت‌کننده برنامه «جدول» در روزهای چهارشنبه هنرمندان هستند


اولین شرکت‌کننده برنامه «جدول» در روزهای چهارشنبه هنرمندان هستند

باشگاه خبرنگاران/ فرشید فهیم مجری تلویزیون؛ در خصوص مسابقه «جدول» اظهار داشت: ایده اولیه را آقای ابتدایی تهیه‌کننده این برنامه مطرح کردند الان حدود یک ماه است که مسابقه «جدول» از شبکه سه سیما شنبه تا چهارشنبه بعد از اذان مغرب پخش می‌شود و تاکنون استقبال زیادی از این برنامه شده است و مخاطبان با تماس‌هایی که داشته‌اند از "جدول" ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 170 هزار نفر برای شرکت در مسابقه «جدول» ثبت‌نام کرده‌اند که نمی‌توانیم همه را شرکت دهیم چون فرصت برنامه بسیار کم است به همین دلیل خیلی از مخاطبان درخواست افزایش زمان برنامه را دارند.

فهیم با اشاره به اینکه برخی از همکارانش مخالف حضور او در برنامه «جدول» بوده‌اند، عنوان کرد: خیلی از دوستان مخالف اجرای من در مسابقه «جدول» بودند و می‌گفتند تو تا به حال در برنامه‌های علمی اجرا می‌کردی و خوب نیست که در مسابقه اجرا کنی، اما من اجرای "جدول" را پذیرفتم و در این مدت سعی کردم اجرای متفاوتی را ارائه کنم و با صمیمیت بتوانم به مخاطبان و شرکت‌کننده‌ها آرامش را منتقل کنم.

مجری برنامه «سلامت باشید» در خصوص دیگر مسابقه‌های تلویزیونی بیان کرد: مسابقه‌هایی مثل «پله هشتم» و ... که از تلویزیون پخش می‌شوند آیتم‌های مشخصی دارند و مخاطبان با این نوع مسابقه‌ها آشنا بوده‌اند.

برخی از مسابقه‌ها مثل «103» هم دارای هیاهوی خاصی است و مجری باید با هیجان اجرا کند اما مسابقه "جدول" تلفیقی از سرگرمی و علم است و علاوه بر اینکه شرکت‌کننده‌ها دانش خود را محک می‌زنند، فرح‌بخش نیز هست.

وی در مورد شرکت‌کننده‌های «جدول» گفت: طیف وسیعی از افراد با مدرک تحصیلی دیپلم تا دکتری در برنامه شرکت می‌کنند و برخی از شرکت‌کننده‌ها از افرادی هستند که بسیار جدول حل می‌کنند و برنامه ما چون سودوکو، اعداد، شطرنج و ... را دارد به دلیل تنوع برای مخاطبان جذاب است.

فهیم در ادامه افزود: اولین شرکت‌کننده «جدول» در روزهای چهارشنبه هنرمندان هستند و تاکنون سیدجواد هاشمی و ... در این مسابقه شرکت کردند و این هم یکی دیگر از دلایل جذابیت "جدول" است. بسیاری از هنرمندان با شرکت در این مسابقه متوجه شده‌اند چقدر در این زمینه دانش دارند و یا بالعکس.

وی در پایان مطرح کرد: تاکنون سعی کردم به گونه‌‍ای متفاوت «جدول» را اجرا کنم و احساس می‌کنم تا حدودی موفق شدم، چون دوستانی که مخالف اجرای من در این مسابقه بودند، حالا از این اجرا راضی هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارش صداوسیما علیه هنرمندان ایرانی شرکت کننده در ونیز