ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حقیقی: خوب است این گونه معتاد شویم!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 18:19

حقیقی: خوب است این گونه معتاد شویم!

کاپ/ دروازه بان تیم ملی گفت:افراد زیادی اینجا آمده اند اما باز هم توصیه می کنم که باز اینجا بیایند.
علیرضا حقیقی در بازدید از موسسه محک اظهار داشت: وقتی به اینجا می آیم احساس خوبی به من دست می دهد.چقدر خوب است وقتی انسان معتاد می شود معتاد رفتن به چنین جایی می شود. به رفقایم پیشنهاد می کنم که اینجا بیایند. کسان زیادی اینجا آمده اند اما باز هم توصیه می کنم که باز اینجا بیایند.
وی تاکید کرد: به خاطر اهمیت نوعدوستی و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از همه هموطنان دعوت می کنم که با هر شیوه ای که می توانند همراه این عزیزان باشند و با حضور خود، کاری کنند تا این قهرمانان کوچک از دروازه سلامتی خود، قهرمانانه محافظت کنند.
حقیقی در پاسخ تشکر مسوولان محک که گفتند او تنها جایی که در اینستاگرام فالوو کرده است موسسه محک بوده است اذعان داشت: با اجازه تان یک فالوو دیگر انجام می دهم. با توجه به این که هادی نوروزی یکی از بهترین دوستان من بوده است، امروز به مناسبت تولد هانی نوروزی اینستاگرام او را فالوو خواهم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
چه گونه شرلوک هلمز شویم