سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاکستان و کره جنوبی در بخش صنعت دفاعی تفاهم نامه امضا کردند


اعضای هیات نظامی کره جنوبی به ریاست سرلشکر 'وان جین او' (Won Jin Oh) با سفر به شهرک نظامی 'واه' در نزدیکی اسلام آباد از کارخانه تولید مهمات و تجهیزات نظامی پاکستان بازدید و با سپهبد 'عمر محمود حیات' از مقامات ارشد ارتش پاکستان و رییس این مجموعه تولید مهمات و تجهیزات نظامی دیدار کردند.
هیات نظامی کره جنوبی از وزارتخانه تولیدات دفاعی پاکستان در شهر راولپندی نیز بازدید کرد و پس از آن روسای هیات دو کشور یادداشت تفاهم نامه همکاری در حوزه تولیدات دفاعی امضا کردند.
سپهبد عمر محمود حیات در جریان بازدید هیات کره ای از کارخانه مهمات سازی شهر 'واه' گفت که هدف اصلی این کارخانه، پشتیبانی تسلیحاتی و مهماتی نیروهای مسلح در هر نقطه از این کشور است.
وی افزود: کارخانه مهمات سازی پاکستان، تولیدات دفاعی و تجهیزات نظامی ساخت خود را به بیش از 30 کشور جهان صادر می کند. این کارخانه شامل 14 بخش مختلف است حدود 24 هزار نفر در بخش های مختلف آن مشغول به کار هستند.
عمر محمود حیات با اشاره به مناسبات نزدیک پاکستان و کره جنوبی در بخش های دفاعی بر ضرورت تعمیق این همکاری ها تاکید کرد.
سرلشکر وان جین او رییس سازمان مدیریت برنامه های دفاعی کره جنوبی نیز خواستار افزایش مناسبات دفاعی با پاکستان شد.
آساق*274**1723

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امضا تفاهم نامه ایران با ایتالیا