سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پسری كه قاتل پدرش شد


حسین رمضانی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه این حادثه عصر دیروز (سه شنبه) در شهر كوهبنان روی داد افزود: در پی درگیری بین پدر خانواده با همسر و پسر خود، فرزند خانواده با شلیك گلوله اسلحه شكاری جان پدرش را گرفت.
وی بیان كرد: این حادثه بیرون از خانه و مقابل درب منزل مقتول رخ داده است.
رئیس دادگستری شهرستان كوهبنان گفت: اسلحه شكاری متعلق به مقتول و دارای مجوز بوده است.
وی اظهار كرد: ابتدای وقوع حادثه ضمن بررسی صحنه جرم به دو نفر (مادر و پسر خانواده) مظنون شدیم كه این افراد برای بازجویی به مرجع انتظامی منتقل شدند.
رمضانی زاده گفت: مقتول به دلیل اصابت گلوله به سمت چپ ستون فقرات خود جان باخته و جسد به منظور بررسی بیشتر درباره حادثه به پزشكی قانونی تحویل شده است.
وی عصبانیت آنی را دلیل اصلی وقوع این حادثه عنوان كرد و گفت: متهم به قتل فاقد هرگونه سابقه كیفری بوده و اعتیاد نیز ندارد.
مركز شهرستان كوهبنان در 168 كیلومتری شمال كرمان است.
7440/3028/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پسری که پدرش را کتک زد...