سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام عاشوراست


به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار مسعود قنبری روز شنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سرپل ذهاب گفت: تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در گرو مشارکت و همراهی مردم و دستگاههای اجرایی ذیربط است.
وی بر لزوم احیا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به تبیین وعملیاتی کردن برنامه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام بیشتری داشته تا این فریضه الهی به شکل مطلوب در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود.
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر افزود: احیای فریضه الهی امر به معرف و نهی از منکر بر هر مسلمانی واجب است چرا که در صورت تحقق این مهم راه سعادت و کمال انسان هموارتر می شود.
سرهنگ قنبری با بیان اینکه عاشورا یک واقعه تاریخی بسیار مهم در صدر اسلام بود که اسلام را از غربت نجات داد گفت: امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان با نثار خون پاک خود حقیقت بزرگ به نام اسلام را زنده کردند.
وی اضافه کرد: دشمنان درصدد هستند تا با اجرای ئوطئه های مختلف به فرهنگ عاشورایی ضربه بزنند اما بصیرت سیاسی مردم و حضور آنان در عرصه های مختلف بی شک این دسیسه بدخواهان نظام الهی را خنثی خواهد کرد.
وی نقش رسانه های جمعی در ترویج و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را بی بدیل توصیف کرد.
سرپل ذهاب با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امر به معروف و نهی از منکر فریضه ترک شده و خاموش