سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دختر آمریکایی مورد آزار جنسی ۵ نفر در نیویورک قرار گرفت


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مأموران پلیس آمریکا اعلام کردند که یک زن جوان آمریکایی پنجشنبه شب هفته گذشته به همراه پدر خود در پارک «بروکلین» در حال قدم زنی بود که پنج مرد مسلح به سمت آنها آمدند و با استفاده از اسلحه پدرش را از محل دور کردند و این دختر جوان را مورد آزار جنسی قرار دادند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» گزارش کرد، این دختر 18 ساله در پارکی در «براونزویل» به همراه پدرش بود که پنج نفر به آنها نزدیک شدند. یکی از آنها که اسلحه داشت به سمت پدر وی نشانه رفت و دستور داد که آن مرد از کنار دخترش دور شود.

مأموران پلیس می‌گویند که پدر این دختر جوان مجبور به ترک محل شد و این پنج نفر دخترش را مورد آزار جنسی قرار دادند و اما مدتی بعد این افراد بعد از آن از محل حادثه فرار کردند که پدر این دختر جوان با دو افسر پلیس به محل حادثه بازگشت.

مأموران پلیس، عملیات جستجوی این افراد را آغاز کرده است و با بررسی دوربین‌های مداربسته، تصاویری از این افراد متجاوز را به دست آورده است و از مردم آن محل خواسته تا در شناسایی و یافتن این افراد به آنها کمک کنند.

دختر جوان نیز به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد و بعد از آنکه تحت درمان قرار گرفت، مرخص شد اما نامی از او منتشر نشده است.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/9SE8BO


ویدیو مرتبط :
گفتگوی دولتشاهی با زنی که مورد آزار جنسی قرار گرفته - 2