سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



غربالگری های رایگان پزشكی در مدارس جنوب شهرانجام می شود


به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی گفت: به مناسبت هفته سلامت ایستگاه سلامت همراه با غربالگری پدیكلوزیس، مشاوره تغذیه و روانشناسی در مدارس محلات محروم برپا می شود، طی این برنامه دانش آموزانی كه از خدمات پزشكی بهره مند می شوند شناسنامه سلامت دریافت می كنند.
وی افزود: به مناسبت هفته سلامت غرفه های ویژه منطقه 19 در دهكده سلامت واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا هفت اردیبهشت دایر است و شهروندان می توانند با مراجعه به این دهكده از خدمات پزشكی رایگان و طب سنتی بهره مند شوند.
جوادی خاطرنشان كرد: به مناسبت این هفته كلاسهای آموزی پیشگیری از دیابت با شعار سلامت، نقش غذا و دارو تدارك دیده شده كه در مدارس اجرا می شود، همچنین ویزیت های رایگان پزشكی ویژه معلولان و خانواده هایشان ارائه خواهد شد.
وی برگزاری تورهای سلامت را از دیگر برنامه های هفته سلامت عنوان كرد و افزود: این برنامه با اولویت بازدید باغ گیاهان دارویی در سطح خانه های سلامت محلات اجرا می شود.
طی هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز با محوریت غذاهای دیابتی در خانه های سلامت اسفندیاری بستان و اسماعیل آباد اجرا خواهد شد.
3218 /6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اهمیت غربالگری سالانه سرطان سینه و سن آغاز غربالگری