علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بارش برف و یخ‌زدگی در جاده های۴ استان


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی، گفت: طبق آخرین گزارشات از مرکز کنترل ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلات ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی روان است.

وی افزود: در استان خراسان رضوی محورهای کلات - مشهد، نیشابور - مشهد و سرخس - مشهد همچنین استان خراسان شمالی اکثر محورها بارش برف و کندی تردد وسایل نقلیه اعلام شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در استان گلستان محور خوش ییلاق - توسکستان و خراسان شمالی، محور بجنورد - آشخانه دارای کولاک و یخ‌زدگی است و تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور نیز وضعیت جوی و ترافیکی آرام و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور تصریح کرد: محورهای شمشک - دیزین و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.


ویدیو مرتبط :
بارش برف در جاده کاشان (اصفهان)