مقاومت به سلاح نظام‌های عربی نیاز ندارد/برخی نظام‌ها جز با حمایت از اسرائیل ادامه نمی‌یابد


سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، سخنرانی امروز (یک شنبه) سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت علی فیاض به دست تروریست‌های تکفیری که در سوریه به شهادت رسید، ایراد می‌شود.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: شهید علی فیاض از رهبران مقاومت بود و نقش گسترده‌ای در ساختن نیروی ویژه در مقاومت اسلامی داشت. وی در عملیات متعددی از جمله عملیات به اسارت گرفتن سربازان اسرائیلی مشارکت کرد.

وی افزود: آنچه که مانع از تجاوز اسرائیل به لبنان می‌شود، مقاومت است و هرچیزی غیر از این توهم و سراب است.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: اگر منتظر استراتژی عربی یک پارچه و اتحادیه و ارتش‌های عربی واحدی بودیم، یقینا اسرائیل همچنان در سرزمین ما بود.

دبیرکل حزب الله لبنان عنوان داشت: حتی اگر با نظام‌های عربی توافق می‌کردیم، باز هم این مساله فایده نداشت. مقاومت با تمامی دستاوردهایش این اطمینان و احترام و قداست را در میان ملت‌های عربی به دست آورد، قابل پیش بینی بود که تمامی این واکنش‌های مردمی را نسبت به تصمیم‌هایی برای خواندن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی ببنیم، چراکه مقاومت تنها افق باز برای آمادگی‌های مقاومت شده است.

وی گفت: مقاومت به سلاح نظام‌های عربی نیاز ندارد، بلکه می‌خواهد که این نظام‌ها مقاومت را به حال خود رها کنند.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اسرائیل هر روزه به عرب‌ها از طریق اشغال اراضی‌شان و نقض مقدساتشان و حمله به فلسطینی‌ها اهانت می‌کند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: برخی از نظام‌های عربی و در راس آنها عربستان علیه مقاومت و جنبش‌های مبارزه علیه اشغالگر توطئه چینی کردند. برخی از نظام‌ها جز با حمایت از اسرائیل و محافظت از آن ادامه نمی‌یابد.

خبر در حال تکمیل است


ویدیو مرتبط :
ضرورت نظام شناسی، راه حل مبارزه با نظام سلطه و آمریكا