سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندارچهارمحال وبختیاری: شهدای مدافع حرم، آیینه دار تشیع علوی هستند


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی، عصر پنجشنبه در آیین هفتمین روز شهادت شهید علی طاهری پنجمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهید طاهری، با تأسی به امام حسین علیه السلام، دفاع از سنت نبوی و شهادت طلبی تشیع علوی را در برابر دشمنان اسلام راستین به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: این شهید مدافع حرم، با نثار جان خویش پایمردی، صلابت، معرفت و غیرت اعتقادی خود را در دفاع از حریم اهل بیت علیها السلام نشان داد.
سلیمانی دشتكی افزود: شهید طاهری و سایر همرزمانش، با ایستادگی در برابر گروه های تروریستی تكفیری، رسالت شیعه علوی در زمان حاضر در دفاع از مكتب علوی را ثابت كردند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده را از مهمترین اولویت هایی دانست كه مسوولان فرهنگی در برنامه ریزی ها باید آن را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، شهید علی طاهر، پنجمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری است كه پیكر مطهرش روز چهارشنبه هجدهم فروردین در شهركرد تشییع شد.
چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس افزون بر دو هزار و 400شهید گلگون كفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران كرد.
7362/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشیع پیکر5شهید مدافع حرم در مشهد