سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوره پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ردیف بودجه اختصاصی گرفت


دوره پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ردیف بودجه اختصاصی گرفتفارس/ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیشنهاد ۵۰ میلیاردی دولت به مجلس در بودجه سال ۹۵ در خصوص «توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی» خبر داد.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت‌ آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا در لایحه بودجه سال آینده ردیف اختصاصی برای حوزه ابتدایی پیش‌بینی شده است؟»، اظهار داشت: ردیفی را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با درک صحیح از وضعیت آموزش پیش دبستانی در کشور به مجلس پیشنهاد داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این دوره زیربنایی و اساسی است و بر اساس ساماندهی که در ابتدایی وجود دارد، دوره پیش‌دبستانی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

دیمه‌ور با اشاره به پیشنهاد ردیف اعتباری از سوی دولت به مجلس در خصوص حوزه ابتدایی، خاطرنشان کرد: این ردیف بودجه که مربوط به سال 95 است تحت عنوان «توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی» خواهد بود و مبلغ این ردیف بودجه 50 میلیارد تومان است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت‌ آموزش و پرورش افزود: اکنون حدود 17 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد اصلاحی داده‌اند که این رقم به 80 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با این اعتبار می‌توان برای نوآموزان مناطق محروم، مرزی و دوزبانه کشور از نظر پوشاک و تغذیه حمایت انجام می‌شود و این موضوع هم برای نخستین بار است که اتفاق افتاده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اموزش تار - دوره ردیف نوازی- دستگاه ماهور- ردیف میرزا ع