سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هر اکس باکس وان حالا یک کیت توسعه برای اپلیکیشن های فراگیر است


هر اکس باکس وان حالا یک کیت توسعه برای اپلیکیشن های فراگیر است

مایکروسافت بالاخره آماده می شود تا به وعده خود عمل کند. در تابستان سال جاری مایکروسافت اولین سالگرد عرضه ویندوز 10 را با ارائه آپدیتی بزرگ جشن خواهد گرفت که اجرای اپلیکیشن های ویندوز 10 روی اکس باکس وان بخشی از آن خواهد بود.

طی این آپدیت، کورتانا دستیار شخصی مایکروسافت به اکس باکس می آید تا کاربران بتوانند از طریق او، راحت تر در محیط کنسول شان بگردند. دیگر ویژگی های پر طرفدار مثل پخش موسیقی در پس زمینه نیز طی همین آپدیت اضافه می شوند.

فیل اسپنسر در مراسم بیلد 2016 حاضر شد و گفت: «ویندوز بهترین پلتفرم برای جامعه گسترده ای از توسعه دهندگان است. ویندوز یک اکوسیستم باز برای توسعه دهندگان هست و خواهد بود، جایی که همه بتوانند بازی ها و اپلیکیشن های شان را بسازند و عرضه کنند.»

بازی سازها حالا قابلیت های متعددی در اختیار دارند که از جمله آن ها می توان به ارائه بازی های Win32 روی ویندوز 10 از طریق اپلیکیشن تبدیل کننده اشاره کرد. Age of Empire و The Witcher II، نمونه هایی بودند که در مراسم به آن ها اشاره شد.

در نهایت، تمامی کنسول های اکس باکس وان به حالت Dev Mode مجهز می شوند تا هر شخصی بتواند بدون پرداخت بهای اضافه ای، برای کنسول محتوا تولید کند. یک ورژن پیش نمایش از Dev Mode همین حالا قابل استفاده است اما اپلیکیشن کامل آن به زودی عرضه می شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها:BuildBuild 2016بیلدبیلد ۲۰۱۶مایکروسافت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن لوازم جانبی اکس باکس وان