فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اسکان 19 هزار و 508 مسافر در ستاد نوروزی آموزش و پرورش لرستان/ضریب ماندگاری 2.6 روز


به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی فر افزود: این تعداد مسافر در قالب پنج هزارو 995 خانوار، لرستان را برای گذران تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده اند.
وی اظهار داشت: شش هزارو 777مسافر در قالب دو هزار و 492انوار مربوط به پذیرش روز یکم فروردین ماه بوده است.
کریمی فر ضریب ماندگاری مسافران نوروزی را در لرستان 2.6 روز برشمرد و گفت : در مقایسه با سنوات گذشته ضریب ماندگاری مسافران نوروزی افزایش یافته که این نشان می دهد بر خلاف گذشته مسافران نوروزی لرستان را نه به عنوان معبر سفر ، بله به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند.
وی با اشاره به آمادگی 200 آموزشگاه در سطح استان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی افزود: علاوه بر مراکز آموزشگاهی، پنج مرکز آموزشی رفاهی، چهار پردیس فرهنگیان و یک اردوگاه دانش آموزی در شهر خرم آباد با امکانات ویژه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی می باشد.
7269/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه های ستاد نوروزی برای مسافران نوروزی در اصفهان