سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوال تند یک نماینده مجلس از هاشمی رفسنجانی


سوال تند یک نماینده مجلس از هاشمی رفسنجانیتسنیم/ نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: اگر هاشمی رفسنجانی سؤال می‌کند که چه‌کسی به فقهای شورای نگهبان حق اظهار نظر داده، باید از خودشان نیز این سؤال را بپرسیم "چه‌کسی هم به شما حق اظهار نظر داده است؟".

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از هجمه هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان اظهار داشت: تعجب‌آور است کسی که در طول انقلاب در صحنه حضور داشته، این‌جوری اظهار نظر کند؛ اگر ایشان سؤال می‌کند که چه‌کسی به فقهای شورای نگهبان حق اظهار نظر داده، باید از خودشان نیز این سؤال را بپرسیم: چه‌کسی هم به شما حق اظهار نظر داده است؟

وی ادامه داد: این‌گونه اظهارات تنها شبهه القا می‌کند و این کار چیزی جز آشوب و بی‌اعتمادی ایجاد نمی‌کند.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه صحبت‌های هاشمی رفسنجانی با هیچ استانداردی هماهنگ نیست، تصریح کرد: مواضع اخیرشان مواضع عجیب و غریب و بسیار تکان دهنده‌ای است و هیچ منطق ندارد، در واقع این سخنان بیهوده‌گویی مطلق است.

نجابت تأکید کرد: روشن است که قصد آقای هاشمی از این سخنان، دلسوزی برای خودشان است چراکه گرچه نگهداشتن قدر و منزلت بیت امام(ره) بر همه ما واجب است اما همان امام که حق به گردن ما دارد، برای ما معیار، میزان و مقیاس گذاشته است و اگر کسی معیار را زیر سؤال ببرد، قانون هم او را قبول ندارد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
انتقاد تند قالیباف از هاشمی رفسنجانی