سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



اولویت جامعه پرستاری اجرای قانون تعرفه گذاری است/درخواست از رئیس جمهوری


سلامت نیوز: جلسه شورای عالی نظام پرستاری در دوره چهارم با حضور دو نماینده وزیر بهداشت در این شورا، روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، در جلسه صبح چهارشنبه که ریاست آن بر عهده دکتر مظلوم نایب رئیس شورا بود، در ابتدا رئیس کل سازمان نظام پرستاری به نمایندگی از شورا با اهدای لوح از تلاش های مادر پرستاری ایران خانم دکتر سادات سید باقر مداح تقدیر کرد.

دکتر علی محمد آدابی همچنین از حضور خانم مداح به عنوان عضو افتخاری شورای عالی نظام پرستاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم از نظرات و تجربیات ارزنده خانم مداح در پیشبرد اهداف سازمان نظام پرستاری، بهره مند شویم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در ادامه از تدوین برنامه استراتژیک سازمان نظام پرستاری تحت عنوان «برنامه جامع پرستاری» خبر داد و افزود: این برنامه به عنوان چتری بالای سر همه برنامه های پرستاری قرار دارد.

در ادامه محمد شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری به ارائه گزارش عملکرد یک ماهه اخیر سازمان نظام پرستاری پرداخت و گفت: در جلسه ای موضوع عضویت سازمان نظام پرستاری در شورای عالی بیمه را پیگیری کردیم که امیدواریم محقق شود تا بتوان بهتر از حقوق جامعه پرستاری دفاع کرد.

وی همچنین از تشکیل جلسه با دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد و افزود: اولویت نخست ما اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری است.

شریفی مقدم با انتقاد از سنگ اندازی در مسیر اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: بعد از جلسه ای که با معاونت پرستاری وزارت بهداشت داشتیم، قرار شد گزارش جلسه را به دبیرخانه شورای عالی بیمه بدهند که تاکنون این کار انجام نشده است.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری همچنین از ارسال نامه ای به دفتر رئیس جمهوری برای حضور آقای روحانی در مراسم روز پرستار خبر داد و افزود: امیدواریم رئیس جمهوری در این مراسم حضور یابند تا از نزدیک، دغدغه های جامعه پرستاری را بشنوند.

همچنین خانم مداح مادر پرستاری کشور در سخنانی، بر وفاق جامعه پرستاری برای پیشبرد اهداف عالیه نظام پرستاری تاکید کرد و گفت: هدف اول و دوم سازمان نظام پرستاری، ارتقای کیفیت خدمات به بیماران باید باشد و هدف سوم، دفاع از صنف پرستاری است.


ویدیو مرتبط :
اعلمی: رئیس جمهور مهمترین حافظ و ضامن اجرای قانون اساسی