سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گروه های گردشگری غیر مجاز در قم زیاد شده است


به گزارش ایرنا، مهدی مصطفی لو روز دوشنبه در جلسه کارگروه مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه گروه های گردشگری غیرمجاز قارچ گونه رشد می کنند، گفت: تعداد این گروه های نسبت به گروه هایی از جمله کوهنوردی که دارای مجوز هستند چند برابر شده است.
وی افزود: بسیاری از افرادی که در این گروه ها فعالیت می کنند نه تنها دارای تجربه کاری نیستند بلکه فاقد صلاحیت هستند که باید این گروه ها شناسایی و جلوی فعالیت این افراد گرفته شود.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم ادامه داد: این گروه ها به محیط زیست آسیب وارد کرده و به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و اخلاقی آسیب های اجتماعی را نیز به همراه دارند.
مصطفی لو با بیان اینکه گروه های گردشگری مجاز نیازمند معرفی هستند گفت: این گروه های باید در بین مردم با خدمات ویژه و امکاناتی از جمله بیمه معرفی شوند تا با شناخت مردم از این گروه ها شاهد کاهش فعالیت گروه های غیرمجاز باشیم.
وی افزود: گروه های گردشگری دارای مجوز با هدف ارتقای اطلاعات گردشگری، زیست محیطی و طبیعت گردی، آموزشی و ورزشی فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان گروه ها به صورت منظم آموزش های گردشگری را فرا می گیرند تا بتوانند فرهنگ گردشگری و زیست محیطی را ارتقا بخشند.
ک/3
/8138/ 1175/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلسه مبارزه با حفر چاههای غیر مجاز خلجستان قم